KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Emilson
Gäst




Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] Empty
InläggRubrik: Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]   Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 11:59 pm

Karaktärens namn:Fliped

Klass/ras: Orc deathknight tank

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)Armory är nere just nu men jag visar gärna gearen i sw men jag kan säga redan nu att det är ju inte världens bästa men jag klarar not av att ota naxx 25 då jag kommer få bra gear...

Yrken:450 skinning

Ålder?:16

talents 8/52/11

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:Pretbc är inte så mkt eftersom jag är dk.TBC har jag raidat allt utom sunwell på min warlock.i wotlk har jag raidat i strort sätt allt med minlock med har testat 2 drakar med han men lyckades inte.Men jag kan taktikerna.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?Nej men jag kan ladda ner den snabbt och lätt..

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:Onm jag inte har ett jättestort prov och jag måste råplugga fungerar alla av dem

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Var med playpark i 3 dar efter den disbandat^^och nu leder jag en guild men eftersom jag villraida 25 mans söker jag nu till er och hoppas få framtiden hos er.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:För jag vill raida mycket mer och jag vet att Kiljaeden är en riktigt bra guild så tänkte jag varför inte.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:Nej dödade iofs booty bay guards med sennex^^

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Anledningen till att jag vill joina är som jag redan skrivit att jag vill raida för det är vad jag är en raider.Jag är 16 år bor utanför göteborg mina största intressen är kompisar fotboll innebandy och wow såklart.

Jag vill tacka för att ni läste min apply hoppas ni gillar den,Jag hoppas att jag får joina er.Är det något ni undrar över eller vill veta skriv till mig ingame //Fliped
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]   Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] I_icon_minitimefre mar 20, 2009 8:10 pm

Jadu har kollat lite på ditt gear och så och det är ju inte det bästa precis men sammtidigt inte ruttet heller, vi söker en DK tank men det vi vill med det är att det helst är en bättre gearad , och det är ju som du säger det går säkerligen att OT:a OM du nu gearas upp , vilket är problemet då vi inte har planer på att ta in folk och geara upp dom nå mer , vet inte vad man ska säga tbh, lutar mer mot ett nej från min sida, vet dock inte vad Nakåh som är MT och hela köret har att säga dock.
Till överst på sidan Gå ner
Nakahh




Antal inlägg : 29
Join date : 09-01-21

Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]   Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] I_icon_minitimetis mar 24, 2009 5:32 pm

Ledsen men måste neka den här ansökan. PGA att vi behöver en Dk tank med bra nog gear för att kunna MT:a sartharion på OS 3D, och vi har ej tid för att geara upp dig till det.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]   Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Scryelól, Death Knight
» Death Knight apply.
» Blood death knight [DPS]
» Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>
» Crioizh 80 dk <Nekad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: