Karaktärens namn:Fliped
Klass/ras: Orc deathknight tank
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)Armory är nere just nu men jag visar gärna gearen i sw men jag kan säga redan nu att det är ju inte världens bästa men jag klarar not av att ota naxx 25 då jag kommer få bra gear...
Yrken:450 skinning
Ålder?:16
talents 8/52/11
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:Pretbc är inte så mkt eftersom jag är dk.TBC har jag raidat allt utom sunwell på min warlock.i wotlk har jag raidat i strort sätt allt med minlock med har testat 2 drakar med han men lyckades inte.Men jag kan taktikerna.
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?Nej men jag kan ladda ner den snabbt och lätt..
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:Onm jag inte har ett jättestort prov och jag måste råplugga fungerar alla av dem
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Var med playpark i 3 dar efter den disbandat^^och nu leder jag en guild men eftersom jag villraida 25 mans söker jag nu till er och hoppas få framtiden hos er.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:För jag vill raida mycket mer och jag vet att Kiljaeden är en riktigt bra guild så tänkte jag varför inte.
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:Nej dödade iofs booty bay guards med sennex^^
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Anledningen till att jag vill joina är som jag redan skrivit att jag vill raida för det är vad jag är en raider.Jag är 16 år bor utanför göteborg mina största intressen är kompisar fotboll innebandy och wow såklart.
Jag vill tacka för att ni läste min apply hoppas ni gillar den,Jag hoppas att jag får joina er.Är det något ni undrar över eller vill veta skriv till mig ingame //Fliped