KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Blood death knight [DPS]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
ticzlol
Gäst

Blood death knight [DPS] Empty
InläggRubrik: Blood death knight [DPS]   Blood death knight [DPS] I_icon_minitimeons okt 07, 2009 3:48 pm

tjena på er.Simon heter jag , skulle väldigt gärna vilja gå med i eran guild.
här kommer min apply!

Karaktärens namn:
Ticzlol

Klass/ras:
male undead deathknight

Yrken:
Lw och skinning har inte orkat skilla dom spec mycket än men ska ordnas inom kort tid.

Ålder?:
18

talents 51/0/20:
DPS

Armory länk:

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
Jag började spela nu när WOTLK kom ut så har inte så speciellt stor erfarenhet av dom gamla raidsen. Men har kört alla nuvarandra level 80 raids. naxx10/naxx25/uld10/uld25/eoe10/eoe25/toc10/toc25 etc etc.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
jag använder ventrilo varje dag och har en fungerande mikrofon som jag mycket väl pratar i.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
Jag kan raida alla dagar sålänge det inte dyker upp något plötsligt! inget just nu som krockar med era tider just nu iallafall.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Jag har precis migrerat till stormreaver med min dk. spelade på Ragnaros där jag också har min warrior (alt) som jag knappt spelar på längre. så är med i någon random guild vet inte om den är speciellt bra här på stormreaver (gehenna) dom kör toc osv men ni verkar vara en bra och rolig guild och ett stort + att den är nordisk. Var med i en guild som hette high society på ragnaros men dom disbandade tyvärr. helsvensk raiding guild som rankades en av dom bästa på servern.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
för att ni verkar vara en riktigt bra och social guild.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
nej.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
jag är en trevlig kille på 18 år som mer än gärna ställer upp på raidprogress. är en väldigt aktiv spelar då jag inte har något jobb för tillfället. Spelar minst varje dag , jag är redo att respecca om guilden önskar det och jag kommer inte göra er besvikna! cya in game
Till överst på sidan Gå ner
ticzlol
Gäst

InläggRubrik: armory.   Blood death knight [DPS] I_icon_minitimeons okt 07, 2009 3:50 pm

armory länken kom visst inte med.'

här är den.
Kolgate
Admin
Kolgate

Antal inlägg : 189

InläggRubrik: Sv: Blood death knight [DPS]   Blood death knight [DPS] I_icon_minitimeons okt 07, 2009 4:01 pm

Tjena!

ser väl rätt så bra ut. En fråga bara, har du bra tankgear?
http://kiljaedenwho.omgforum.net
ticzlol
Gäst

InläggRubrik: tank gear   Blood death knight [DPS] I_icon_minitimeons okt 07, 2009 5:25 pm

inte spec , det duger väl, men ska ordnas.
Kolgate
Admin
Kolgate

Antal inlägg : 189

InläggRubrik: Sv: Blood death knight [DPS]   Blood death knight [DPS] I_icon_minitimeons okt 07, 2009 7:54 pm

Okej, vore bra om vi hade en dk som kunde tanka också!

Men jag ger dig en trial plats.. viska berserkarn, filiboostin, roflpops eller nakåh för invite!
http://kiljaedenwho.omgforum.net
easton

Antal inlägg : 57

InläggRubrik: Sv: Blood death knight [DPS]   Blood death knight [DPS] I_icon_minitimeons okt 07, 2009 8:26 pm

Vill du ha extra status, viska easton då Smile
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Blood death knight [DPS]   Blood death knight [DPS] I_icon_minitime

Blood death knight [DPS]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Death Knight apply.
» Scryelól, Death Knight
» Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>
» Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]
» Blood Elf Holy Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet