KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Death Knight apply.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Naritsa
Gäst




Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: Death Knight apply.   Death Knight apply. I_icon_minitimelör jan 24, 2009 8:51 pm

namn:Naritsa

Klass/ras:Belf/dk

Yrken:Skin450/Engi 426

Ålder?:17

talents 0/0/0: 18/51/2(frost dps)

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:PreTbc(none) Tbc: Jag har raidat allt från kara upp till twins i Sunwell. Wotlk: Ett par bossar naxx.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag kan raida så mkt som behövs.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Det är ett par stycken. The Swedish Plague (början av tbc) Denna guild disbandade efter ett antal månader av thrash wipes i ssc/tk. Really impressive title (RIT) Denna guild sluta raida efter att båda guildleaderna slutade att spela. Och till sist Nosco: Jag slutade spela wow efter att vi hade clearat så mkt vi orkade och skulle komma tillbaka när Wotlk släpptes , men officerarna orkade inte vänta på det. =)

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Min nuvarande guild , The Pink Bunny är något av en slacker guild som inte kan få folk till raider. Men nu har jag tröttnat på slack och vill tagga till i en ny bra progressing guild.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Sythenlól

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Ja.. Mitt gear är ju inte det bästa. Men det är ju ingens när man nyligen har dingat 80. Nog för att jag har varit 80 i någon vecka , men jag har tagit små breaks. Jag vet vad som krävs när man ska raida högt.
Till överst på sidan Gå ner
Naritsa
Gäst




Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: Tja   Death Knight apply. I_icon_minitimemån jan 26, 2009 3:05 pm

Tjena grabbar , jag har suttit och fundera lite över mitt läge.
Jag kan förstå att ni blir lite fundersam över min apply.
Jag skrev den under tidspress och den vart mkt slarvig (sorry for that).
Men jag kan även tillägga att jag har funderat på att specca tank om det behövs.
Som ni kanske ser på armory så kör jag för tillfället en bra frost dps spec (dual) Och jag har tankat förr som frost dk , i lägre instancer dvs.

Så om jag blir nekad som dps så kan ni ju alltid fundera över att ta in mej som tank.

Lite mer om min experience: Jag har som tank i tbc som warrior tankat Karazhan och Za utan större problem.
Som dps så har jag en Rogue vid namn Razex (lvl 77 atm) Som jag raidade upp till som tidigare skrivit Twins i Swp.

Jag vet hur man ska spela och jag vet hur man presterar.

Jag har Ventrilo 2.1.4 och även de övriga versionerna.

Jag vet redan eran guild vent och erat rum så det blir inga problem :p (Känner alla admins för övrigt) höhö

Nä , men det jag vill säga är att jag är redo att ställa upp för er och att jag kan lova att leverera det ni önskar.
//Naritsa
Till överst på sidan Gå ner
Nakahh




Antal inlägg : 29
Join date : 09-01-21

Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Death Knight apply.   Death Knight apply. I_icon_minitimemån jan 26, 2009 7:11 pm

Låter som en bra spelare, som vi behöver skulle dock behöver lite gear:p
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Death Knight apply.   Death Knight apply. I_icon_minitimemån jan 26, 2009 7:43 pm

Japp. Väldigt bra application Smile

Du har bra experience.

Tar gärna in dig som tank, men då måste du nog gearas upp lite.

Annars som dps så lär nog officers diskutera lite mera.
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Grimbatol




Antal inlägg : 16
Join date : 09-01-23

Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Death Knight apply.   Death Knight apply. I_icon_minitimetis jan 27, 2009 12:43 pm

T.ex. var det 4 stk DPS-DK i sist 25man naxx. Litt tråkigt om det blir enda fler. :-)
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Death Knight apply.   Death Knight apply. I_icon_minitimetis jan 27, 2009 7:52 pm

Grimbatol skrev:
T.ex. var det 4 stk DPS-DK i sist 25man naxx. Litt tråkigt om det blir enda fler. :-)

Mjo, Tankplatser finns det. Tar gärna in dig som tank, men om du vill gå dps så vet jag faktiskt inte :/
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Naritsa
Gäst




Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: tack   Death Knight apply. I_icon_minitimetis jan 27, 2009 11:05 pm

ok , jag tackar för inviten isf. Jag loggar online senare ikväll.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Death Knight apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Death Knight apply.   Death Knight apply. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Death Knight apply.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Scryelól, Death Knight
» Blood death knight [DPS]
» Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>
» Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]
» Guild apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: