namn:Naritsa
Klass/ras:Belf/dk
Yrken:Skin450/Engi 426
Ålder?:17
talents 0/0/0: 18/51/2(frost dps)
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:PreTbc(none) Tbc: Jag har raidat allt från kara upp till twins i Sunwell. Wotlk: Ett par bossar naxx.
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag kan raida så mkt som behövs.
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Det är ett par stycken. The Swedish Plague (början av tbc) Denna guild disbandade efter ett antal månader av thrash wipes i ssc/tk. Really impressive title (RIT) Denna guild sluta raida efter att båda guildleaderna slutade att spela. Och till sist Nosco: Jag slutade spela wow efter att vi hade clearat så mkt vi orkade och skulle komma tillbaka när Wotlk släpptes , men officerarna orkade inte vänta på det. =)
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Min nuvarande guild , The Pink Bunny är något av en slacker guild som inte kan få folk till raider. Men nu har jag tröttnat på slack och vill tagga till i en ny bra progressing guild.
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Sythenlól
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Ja.. Mitt gear är ju inte det bästa. Men det är ju ingens när man nyligen har dingat 80. Nog för att jag har varit 80 i någon vecka , men jag har tagit små breaks. Jag vet vad som krävs när man ska raida högt.