Karaktärens namn: Xyde
Klass/ras: Undead Rogue
Yrken: Enchanting och mining:)
Ålder?: 19 år
talents 15/51/5: (Combat) Speccar självfallet om ifall ni säger så.
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: PreTBC hann jag inte raida något:) Dingade 60 ungefär när TBC Släpptes:) TBC: körde jag 5/5 Hyjal och 8/9 black Temple. Och ofc kara, ssc, tk, gruul, maggy, zul aman:)
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alltid i princip=)
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: The Inner Circle på 70 lämnade nu när Wotlk startade och joinade magica för att många kompisar lirar här=P
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: För vill ha en mer "seriös" pve guild och Kiljaeden verkar vara en sådan
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nope. Lirade dock hc gundrak med Nakåh nyss och de gick ju väldigt bra:D
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Nej är väll inte så mycket mer. Anledningen att jag vill joina är väll mestadels för att få börja raida nu lite seriöst igen, vore roligt att får göra det i en Svensk guild dessutom:)
Ni får tag på mig ingame på Xyde eller Elight som är min alt, Ganska ofta online så borde inte vara något bekymmer:D