KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Rogue application [Accepterad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Xyde
Gäst




Rogue application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Rogue application [Accepterad]   Rogue application [Accepterad] I_icon_minitimetis jan 06, 2009 10:53 pm

Karaktärens namn: Xyde

Klass/ras: Undead Rogue

Yrken: Enchanting och mining:)

Ålder?: 19 år

talents 15/51/5: (Combat) Speccar självfallet om ifall ni säger så.

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: PreTBC hann jag inte raida något:) Dingade 60 ungefär när TBC Släpptes:) TBC: körde jag 5/5 Hyjal och 8/9 black Temple. Och ofc kara, ssc, tk, gruul, maggy, zul aman:)

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alltid i princip=)

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: The Inner Circle på 70 lämnade nu när Wotlk startade och joinade magica för att många kompisar lirar här=P

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: För vill ha en mer "seriös" pve guild och Kiljaeden verkar vara en sådan Very Happy

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nope. Lirade dock hc gundrak med Nakåh nyss och de gick ju väldigt bra:D

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Nej är väll inte så mycket mer. Anledningen att jag vill joina är väll mestadels för att få börja raida nu lite seriöst igen, vore roligt att får göra det i en Svensk guild dessutom:)

Ni får tag på mig ingame på Xyde eller Elight som är min alt, Ganska ofta online så borde inte vara något bekymmer:D
Till överst på sidan Gå ner
Xyde
Gäst




Rogue application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Hoppsan   Rogue application [Accepterad] I_icon_minitimetis jan 06, 2009 11:00 pm

Glömde där att skriva med min Wotlk exp :O Sorry:P.. men här kommer den iaf. Har kört egenom naxx, sartharion 25manna, så inte så mycket på 80 men jag är erfaren sen level 70. Och läser alltid på taktiker om det är någonting jag är osäker på innan raiden.. Så då fick vi me det ocksåSmile
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Rogue application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue application [Accepterad]   Rogue application [Accepterad] I_icon_minitimeons jan 07, 2009 2:39 am

Tjenare.

Du har mycket experience, och verkar veta vad du håller på med.

Men som jag sa in-game så har vi ganska fullt på Rogues atm. är lite osäker på hur alla ska få raida, då vi inte har börjat komma igång riktigt med 25man ännu.

Men vi gör så här, jag tar in dig som trial. Då sitter vi på 5 rogues och så fort vi kommer igång ordentligt med 25man så blir det nog inge problem med raidspots.

Viska mig in-game för invite.

Välkommen!

/Kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Rogue application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue application [Accepterad]   Rogue application [Accepterad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue application [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Combat Rogue Application [Accepterad]
» dk application [Accepterad]
» Hisap - Mage Application <Accepterad>
» Resto Shaman application [Accepterad]
» Rogue application =] [Nekad, tills vidare]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: