KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Rogue application =] [Nekad, tills vidare]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Arioukuz
Gäst




Rogue application =] [Nekad, tills vidare] Empty
InläggRubrik: Rogue application =] [Nekad, tills vidare]   Rogue application =] [Nekad, tills vidare] I_icon_minitimeons feb 25, 2009 10:20 pm

First off all, Kolgate u allrdy know that im norwegian and that my swedish sucks, but i understand swedish. so dont judge my app of my language :p

Karaktärens namn: Arioukuz .


Klass/ras: Undead / Rogue

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) : Fått bettre gear enn sist ja Wink

Yrken: LW/SKINNING . 450 / 450

Ålder?: 16

talents 0/0/0: 15/51/5

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

Jäg spelade inte wow PRETBC.
TBC: ZA, Kara, Gruul's, Maggy, TK, SSC.
WOTLK: OS 10 / 25 ( + 1 drake ) VoA 10 / 25 NAXX 10 / 25 .

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Det har jäg.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan raida alla dager. Noen gangar mä jäg passa ofc, men inte ofta.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: KILjAEDEN WHO , FFS GET OUT OF THE AOE och Shady Lady. Jäg lamnat Shady Lady fordi jäg inte likte playerne där.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Kolgate, Fili, miniegreenie(hvis han enda är med) , Nakåh, och flere.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Jäg har varit med för och likte players och raiding tidene til guildet. Kolgate du vet min dps, och den är forbedrat =] Vet at dere inte trenger rogues, men KILjAEDEN WHO är den beste guilden jäg har varit med i sidan WOTLK kom. Och jäg regret(english ye) at jäg lâmnet guilden .

Arioukuz.
Till överst på sidan Gå ner
Arioukuz
Gäst




Rogue application =] [Nekad, tills vidare] Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue application =] [Nekad, tills vidare]   Rogue application =] [Nekad, tills vidare] I_icon_minitimeons feb 25, 2009 10:21 pm

Kunne inte linka armory. Men feel free for ä söka pä mig =]
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Rogue application =] [Nekad, tills vidare] Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue application =] [Nekad, tills vidare]   Rogue application =] [Nekad, tills vidare] I_icon_minitimefre feb 27, 2009 2:09 am

Tjenare arioukuz.

Vi är ganska stabila på rogues nu, och trots att du har varit med oss förut så är jag tvungen att neka den här ansökan. Som jag sa så är vi stabila på rogues, och skulle jag ta in dig så skulle du nog inte få raida mycket.
Men Kommer kontakta dig in-game om en spot öppnar.

Gl med att hitta en annan guild :/

/kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Rogue application =] [Nekad, tills vidare] Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue application =] [Nekad, tills vidare]   Rogue application =] [Nekad, tills vidare] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue application =] [Nekad, tills vidare]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mutilate Rogue [Nekad]
» Rogue application [Accepterad]
» Combat Rogue Application [Accepterad]
» Crioizh 80 dk <Nekad>
» Boomkin/Resto <Nekad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: