KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Combat Rogue Application [Accepterad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Yoshima.
Gäst




Combat Rogue Application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Combat Rogue Application [Accepterad]   Combat Rogue Application [Accepterad] I_icon_minitimetis feb 24, 2009 4:08 am

Karaktärens namn: Yoshima

Klass/ras: Rogue / Orc

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: JC/Mining båda 450

Ålder?: 21

talents 0/0/0: 15/51/5

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

Pre-TBC: Allt som gick att raida. (han dock aldrig med frostwyrm lair i Naxx)
TBC: All T4 content.
WOTLK: Naxx 10 & 25, VoA 10 & 25, OS 10 & 25

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Jajamen utan tvekan Smile

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Minst 2 av dagarna självklart som är kravet:)..högst 4 dagar i veckan..varierar lite beroende på vad man har att göra och så.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Phoenix Krew: Jag hade knappt någon tid för WoW just då och det resulterade i kass attendence vilket i sin tur resulterade i att jag inte kunde vara kvar.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Bring Pie or Die: Det är som en kyrkogård haha, officers lämmna guilden å den föll samman i stort sätt Smile

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nej det gör jag inte tyvärr men har väl växlat nåra ord med en och annan nån gång kanske Smile

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Hmm ja de borde väl vara att jag tycker det är kanon med en svensk guild som raidar Very Happy..hade vart skoj att raida med en helsvensk guild och att få progressa tillsamman i kommande raid instancer osv Smile.

Well well de va min apply iaf ..ha de kanon allesammans och hoppas vi ses!
Till överst på sidan Gå ner
Yoshima.
Gäst




Combat Rogue Application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Accepterad]   Combat Rogue Application [Accepterad] I_icon_minitimetis feb 24, 2009 4:11 am

Hoppsan jag glömde armory länken ! ^^.
Till överst på sidan Gå ner
Yoshima.
Gäst




Combat Rogue Application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Yoshima   Combat Rogue Application [Accepterad] I_icon_minitimetis feb 24, 2009 4:14 am

Kan inte länka den av nån anledning :S...får länka den i Rubrik fältet ist haha sry för spammet!
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Combat Rogue Application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Accepterad]   Combat Rogue Application [Accepterad] I_icon_minitimetis feb 24, 2009 4:21 am

Tjenare

Bra application, bra experience Smile. Det enda problemet är väl egentligen att vi har ganska fullt på rogues, då vi jämt har 3 rogues i raiden och någon rogue som jämt får stå över.

Men jag ska ta en funderare och prata lite med en annan officer. Vill iaf att du kontaktar mig in-game så ska vi prata lite.

/Kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Combat Rogue Application [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Combat Rogue Application [Accepterad]   Combat Rogue Application [Accepterad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Combat Rogue Application [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue application [Accepterad]
» muti/combat rogue
» Fury warrior / combat rogue
» dk application [Accepterad]
» Hisap - Mage Application <Accepterad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: