KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ansökan dk dps

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Lalleyy
Gäst




Ansökan dk dps Empty
InläggRubrik: Ansökan dk dps   Ansökan dk dps I_icon_minitimesön okt 04, 2009 11:10 pm

Karaktärens namn: Lalleyy

Klass/ras: Orc dk

Yrken:Går i skola fortfarande Smile

Ålder?:15

talents 0/0/0: 51/0/20 Sleep

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Kört TBC sen det började körde en druid sen raderade jag den och slutade för ett tag sen när WOTLK kom ut gjorde jag en dk och jag körde mkt raids med min druid fast tröttnade.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Självklart.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alla tider funkar.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Var på en annan server förut med en riktigt bra guild som jag kört Uld 25 & ToC 25 med.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har ingen.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nej.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Har ju ingen guild för jag bytte nyss server och vill gärna raida som sagt. Ställer alltid upp för raider osv bra experiance/gear Exclamation
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Ansökan dk dps Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan dk dps   Ansökan dk dps I_icon_minitimesön okt 04, 2009 11:25 pm

Tjenare! Är ju inte så himmla klyftigt att logga ut i tankspec med tankgearet i högsta hugg om man ev bara kollar armory och inte ser dig online. Sen att du är 15 och går i skolan är ju inte heller så bra. Får se vad dom andra har att tillägga.
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Ansökan dk dps Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan dk dps   Ansökan dk dps I_icon_minitimemån okt 05, 2009 10:45 am

Vi har beslutat oss för att försöka hålla 17+ på alla raidande, och skola är inte optimal för raidande. Så tyvär du får ett nej av mig.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan dk dps Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan dk dps   Ansökan dk dps I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan dk dps
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ansökan miiiiiniiigreenie
» DK DPS Ansökan
» Mall för ansökan
» Präst Ansökan [Accepterad]
» 80 dk tank ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: