KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 DK DPS Ansökan

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Madrigos
Gäst




DK DPS Ansökan Empty
InläggRubrik: DK DPS Ansökan   DK DPS Ansökan I_icon_minitimetor okt 08, 2009 8:23 pm

Karaktärens namn: Madrigosa

Klass/ras: BE Death Knight

Yrken: BS/Ench

Ålder?: 19

talents 0/0/0: 7/10/54 Unholy DPS

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Raidade nästan ingenting i Vanilla, gjorde alla dom raidsen i TBC. I TBC är allt clearat upp till Brutallus i SWP på level 70, dock gjort hela på 80 ofc. I WOTLK är allting cleart, dock aldrig fått nåt kill på Mimiron eller Yoggy.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Använder 3.0 men antar att jag kan fixa detta med. Hade sönder micen men ska fixa en ny!

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alla dagar.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har just gjort factionchange, var tidigare med i Knights Eternal på Ally sidan. Trivdes bra med dom men kände att det var dags att spela lite Horde nu.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Nej, men jag ansökte dock till en guild för ett par dagar sen, men kommer nog ta tillbaka den, känner att jag vill ha en svensk guild nu!

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Tyvärr inte.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Känner att jag vill ha en svensk guild nu, känns som att det är mycket bättre sammanhållning då, samtidigt som det verkar som ni har nice progress.

Vet inte vad jag ska säga om mig själv, är 19 år, en av de "få" tjejerna som spelar WoW Smile. Eller, folk tror att vi är få, men sanningen är ju den att vi bara drar oss för att berätta att vi gör det Wink
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

DK DPS Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: DK DPS Ansökan   DK DPS Ansökan I_icon_minitimetor okt 08, 2009 11:40 pm

Tjena!

dra in whisp på berserkarn så får du invite! välkommen =)
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
 
DK DPS Ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ansökan dk dps
» Ansökan miiiiiniiigreenie
» Mall för ansökan
» Präst Ansökan [Accepterad]
» 80 dk tank ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: