KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Casi mage ansökan

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Casi




Antal inlägg : 1
Join date : 09-04-04

Casi mage ansökan Empty
InläggRubrik: Casi mage ansökan   Casi mage ansökan I_icon_minitimesön apr 05, 2009 12:17 am

Karaktärens namn: Casi

Klass/ras: Mage Blood Elf

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Har 1.5k SP, men har jävligt dåligt 2h vapen som inte ens är enchantat, så när jag får ett bättre vapen så kommer min SP direkt öka till 1.7k-1.8k.

Yrken: Herbalism/skinning

Ålder?: 18

talents 0/0/0: 0/51/20

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

Clearat allt pre-tbc
TBC: Körde inte så mycket i TBC, mest pvp.
WOTLK: Är ganska ny i WOTLK, så har inte raidat så mycket, men har varit aktiv raider innan så jag lär mig snabbt, fast jag har clearat OS10/25, Naxx 10/25 förutom spider wing.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?

Har alla versioner och pratar när det behövs... "AKTA FIREWALL!!!"

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:

Så gott som alltid

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:

RestInPeace, lämnade pga det var PvP guild och jag vill köra PvE.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Nej

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:

Sisha är min irl kompis och han bad mig att göra application. Vi raidade mycket tsm pre-tbc.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Jag lyssnar på vad som blir sagt och lär mig snabbt... Så snart jag har kört allt en gång, så failar jag inte mer. Sisha har redan berättat om de flesta bossarna, även dom som jag inte har gjort.

Jag vill ha en aktiv raid guild och vill vara med när ni gör progress och eftersom jag har en irl kompis med i guilden så skulle det vara kul att kunna raida tsm igen.
Till överst på sidan Gå ner
Sisha




Antal inlägg : 6
Join date : 09-03-03

Casi mage ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Casi mage ansökan   Casi mage ansökan I_icon_minitimetis apr 07, 2009 5:06 pm

Även fast han är relativ ny i WOTLK så vet jag att han kommer lära sig snabbt, har raidat med honom mkt innan nämligen, så jag vouchar för honom.
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Casi mage ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Casi mage ansökan   Casi mage ansökan I_icon_minitimetis apr 07, 2009 7:08 pm

Mmm han var ju med på våran Naxx 10 runda förra resetten nog för att han kunde lira men hans gear var ju inte precis i topptrim skulle man vilja påstå , sen har vi ju i nuläget 2-4 mages . Ska höra med dom andra.
Till överst på sidan Gå ner
Zacharie




Antal inlägg : 7
Join date : 09-02-16

Casi mage ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Casi mage ansökan   Casi mage ansökan I_icon_minitimetis apr 07, 2009 11:46 pm

tycker vi slänger in han /w Zacharie så får du inv
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Casi mage ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Casi mage ansökan   Casi mage ansökan I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Casi mage ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ansökan, Mage [Accepterad]
» Mage ansökan [Accepterad]
» Ansökan - Sweettooth, Frost mage [Accepterad]
» DK DPS Ansökan
» Ansökan dk dps

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: