Karaktärens namn: Morebloodplz
Klass/ras: Tauren Shaman (Enhancement)
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
Yrken: Enchanting/Skinning
Ålder?: 25
talents: 18/53/0
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Inget i pretbc, allt utom BT/sunwell i tbc, allt i WoTLK förutom heroic ToC.
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Japp
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Troligtvis alla tider då det sker på kvällstid.
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Vart med i ett kompisguild större delen av min tid på stormreaver. En av mina karaktärer joinade Iumentum tillsammans med de flesta från kompisguildet, dock blev jag endast efter ett fåtal veckor skittrött på deras lootsystem och många individer där, så slutade raida med dem.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Väldigt liten aktivitet, får vara glad om vi får ihop 10-manna raids max en gång i veckan.
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Skulle väl vara Mutilol då.
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Känner att stå och trampa på 10-manna raids vecka in och ut ger inte så mycket. Spenderar alltför mycket tid in-game för att försaka 25-manna raids och progressa i nya instanser. Sen verkar det kalas att de flesta pratar svenska och det är ju alltid vettigt.