Tjena!
Fick höra talas om er och tänkte passa på att lägga upp en Apply då jag mycket gärna vill börja raida igen.
Namn:
Sonny Larsson
Ålder:
21
Karaktärens namn:
Wookurai
Klass / Ras:
Fury Warrior (kan även tänkas att spela arms om så önskas) - Undead
Armory Länk:
Yrken:
Inga för stunden, men Mining och Jewelcrafting inom kort!
Talents:
18 / 53 / 0 (Fury PvE)
57 / 14 / 0 (Arms PvP)
Raiding Experience:
Som Warrior har jag ingen större experience men kan spela klassen. Har sen tidigare Raid Experience i:
preTBC: MC / BWL / AQ40 / Spindel Vingen i Naxx
TBC: Kara / TK / SSC / MH / BT
WoTLK: Naxx10 / Naxx25 / OS10 / OS25 / EoE10 / EoE25 / Ulduar10
Säkert nått jag missat men har gjort det mesta som Hunter under min tid i WoW.
Ventrilo:
Ja, såklart!
Raid Tider:
Kan raida Under dom dagar ni har raids (Måndag, Onsdag, Torsdag och Söndag) utan några problem, men eftersom jag jobbar så kan det hända nån gång att man e tvungen att jobba över eller att det kanske dyker upp nått annat som man måste ta. Men meddelar såklart itid i sånna fall. Och om man vill raida nån mer dag för progress eller dylikt så lär jag vara där o ställa upp!
Tidigare Guilds:
På Denna server: Murray, Seven Sins och Iumentum (kort tid) och jag är just nu med i Murray som är ett guild skapat av ett gäng polare som har spelat tillsammans eller på samma server sen urminnes tider. Ni kanske känner igen en del ifrån det guildet som har joinat er nyligen.
Folk jag Känner i Kiljaeden Who:
Mutilol, Morebloodplz, Hasudrone, Magichealer är dom jag vet för stunden iaf. Spelat med dom sen långt tillbaka och känner dom även utanför wow.
Nått jag vill tillägga:
Jo, jag kan väl börja med att jag alltid har gillat att spela i ett svenskt / nordiskt guild eftersom det skapar en possitiv atmosfär och gör det mesta enklare. Sen så fick jag höra att några av dom jag känner här på servern hade börjat spela med er och fick bara höra possitiva saker, så då fick jag ta och kolla upp vad ni var för guild och beslöt mig för att lägga upp en Apply.
Jag har alltid gillat PvE-sidan av wow och tycker att det är det spelat har mest att ge också, spelat wow sen USA-Betan en gång i tiden och inte haft mer en nån kortare paus på en månad.. vilket var till följd av att jag fick anställning och kände just då att jag var tvungen att ta tag i jobbet.
MVH Sonny
PS: Höll på att glömma, som ni ser saknar jag både bra gear och enchants. Men det är nått jag jobbar starkt på och ska inte behöva ta nån speciell tid alls. Om det är nått annat ni vill veta eller vill fråga om så kolla om jag är online, annars e det bara att säga till nån av dom jag känner så kan dom säkert kontakta mig.