KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 dk tank ansökan

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Nemoqi
Gäst




80 dk tank ansökan Empty
InläggRubrik: 80 dk tank ansökan   80 dk tank ansökan I_icon_minitimesön mar 22, 2009 3:54 pm

Karaktärens namn:Nemoqi

Klass/ras:Death Knight/Turen

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken:mining/enchanting

Ålder?:21

talents 14/50/7:

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:pretbc spelat mc,zg osv i tbc kört ända fram till BT inte så mycket sunwell då

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
allt fungerar bra och är inte rädd för prata eller va social med folk eller lära känna nytt folk

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:jag kan raida alla dom tiderna det är vissa onsdagar då inte kan oftast när Champions league då Very Happy fotbolls älskare men annars inga problem och den onsdag är inte så ofta det är typ 2 gånger per 3-4 månader

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
murderer inc kom inte så bra överens med nåra vart inte mycket raidande ,definition dom la ner,trolltyg var nisse där asså kom in genom en kompis lämna pga vart inte mycket raidande,

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: är med där som casual social bara vill gärna börja raida och hitta en guild där jag kan hålla mig kvar och inte lämna

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: känner ingen speciell

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:nopp det är allt snackar gärna med någe gm eller officerare om applyn och hmm undrar ni över någe finns inne på Nemoqi Smile
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

80 dk tank ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: 80 dk tank ansökan   80 dk tank ansökan I_icon_minitimesön mar 22, 2009 8:34 pm

Tjenare, är ju nice med dina tider ochså , det enda som tynger ner din ansökan är ditt gear, vi söker dktanks ja , men vi vill ha gearade tanks som inte behöver 3 resets in Naxx för att kunna vara med på Os3d som är vårat mål just nu . Du får ett nej från mig men om dom andra säger ja så är det väll så! Razz
Till överst på sidan Gå ner
Zacharie




Antal inlägg : 7
Join date : 09-02-16

80 dk tank ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: 80 dk tank ansökan   80 dk tank ansökan I_icon_minitimetor mar 26, 2009 5:54 pm

håller me boosting men du får gärna höra av dig när du har förbättrat ditt gear /Zacharie
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 dk tank ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: 80 dk tank ansökan   80 dk tank ansökan I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
80 dk tank ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» warrior tank ansökan
» DK Tank/DPS
» DK DPS Ansökan
» Ansökan dk dps
» Ansökan miiiiiniiigreenie

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: