KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 DK Tank/DPS

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Alrekr
Gäst




DK Tank/DPS Empty
InläggRubrik: DK Tank/DPS   DK Tank/DPS I_icon_minitimetor okt 08, 2009 5:33 pm

Karaktärens namn: Alrekr

Klass/ras: Death Knight, Blood Elf

Yrken: BS / JC

Ålder?: 18

talents 52/8/11 och 51/0/20: Är Blood Tank och Blood DPS

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Pretbc - upp till AQ40 / TBC - upp till SSC / Wotlk - har raidat allting utom hela ulduar(har gjort upp till freya) och naxx25

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?

Jag har Vent 2.1.4, och en fungerande mic. Brukar dock inte prata så mycket på ventrilo (rätt blyg när det gäller vissa saker, klarar knappt av att ge presentationer)

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Eftersom jag har en varierande schema på universitetet så kommer jag nog inte kunna raida exakt samma dagar varje vecka, men minst 3ggr låter rimligt, kanske mer (dock möjligen mindre under tentavecka)

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Genetically Modified, Jag kände mig utanför och ouppskattad

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Erhåller just nu Kompis rank i Iumentum, men eftersom jag väldigt gärna vill raida(och progressa), vilket man inte får göra som "Kompis", så måste jag byta guild.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner inte någon, har dock spelat med några.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Har spelat detta spel i ungefär 5 år nu, och sedan min warlock dingade 60 så har raids varit det bästa möjliga. Det är i princip det enda som gör detta spel värt för mig. Om jag inte raidar blir jag hopplöst uttråkad, och jag kan inte sluta spela, vilket tillsammans gör mig lite upprörd, och det sprider vidare, etc.

Därför ber jag er vara min sköld mot att wow förstör mig.
Till överst på sidan Gå ner
Alrekr
Gäst




DK Tank/DPS Empty
InläggRubrik: Sv: DK Tank/DPS   DK Tank/DPS I_icon_minitimelör okt 10, 2009 4:25 pm

ni kan bortse från det där i slutet, "övrig information" jag har en tendens att låta saker gå i överstyr, vill bara att ni ska veta att ni intresserar mig, och jag hoppas att ni är intresserade av mig.
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

DK Tank/DPS Empty
InläggRubrik: Sv: DK Tank/DPS   DK Tank/DPS I_icon_minitimelör okt 10, 2009 4:28 pm

Tjena!

kan inte dig dig något direkt svar. Ska prata lite med officers!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





DK Tank/DPS Empty
InläggRubrik: Sv: DK Tank/DPS   DK Tank/DPS I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
DK Tank/DPS
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» deathknight tank
» 80 dk tank ansökan
» Blood death knight [DPS]
» feral tank
» warrior tank ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: