KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Manka - Shadowpriest ansökan

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Yggur




Antal inlägg : 1
Join date : 09-02-25

Manka - Shadowpriest ansökan Empty
InläggRubrik: Manka - Shadowpriest ansökan   Manka - Shadowpriest ansökan I_icon_minitimesön okt 11, 2009 5:45 pm

Karaktärens namn: Manka

Klass/ras: Undead Priest

Yrken: Tailring och Enchanting

Ålder?:17

talents 0/0/0:14/0/57

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:Har ingen exp av pre tbc raids BC: TK SSC HYJAL och hela BT förutom illidan dock inte på denna charen, i WOTLK så har jag kört allting upp till Yogg i Ulduar och clearat hela ToC och allt före Ulduar såklart.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Japp det har jag.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:2-4 dagar beroende på omständigheter som tex hur mycket skoljobb och sånt jag har att göra, går en ganska krävande linje på gymnasiet så kommer ibland ha för mycket att göra för att det ska vara möjligt att raida.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Varit med i Nosco Murderer inc. Slutade spela ett tag så blev inte kvar i Murderer inc joinade sen Nosco och var där i ett år eller så sen disbandade dom sen har jag varit guildlös ett tag och inte haft ork att raida men känner mig jävligt taggad på att raida igen.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:Ingen som jag vet om
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Är väldigt dedikerad och fokuserad när det behövs men har också humor och är social så tror att jag kommer passa in bra i guilden. armory link http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Manka
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Manka - Shadowpriest ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Manka - Shadowpriest ansökan   Manka - Shadowpriest ansökan I_icon_minitimesön okt 11, 2009 6:22 pm

Tjena.

Viska Berserkarn för invite Smile

välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
 
Manka - Shadowpriest ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ansökan dk dps
» Ansökan miiiiiniiigreenie
» DK DPS Ansökan
» Präst Ansökan [Accepterad]
» 80 dk tank ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: