KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Apply, warr tank

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Chesta
Gäst

Apply, warr tank Empty
InläggRubrik: Apply, warr tank   Apply, warr tank I_icon_minitimesön okt 11, 2009 6:19 pm

Karaktärens namn: Mcmilk

Klass/ras: Tauren Warrior

Yrken: Blacksmithing / mining

Ålder?: 14

talents: 8/2/61 (prot) Har arms som andra spec: 57/14/0

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Spelade ej i pre-tbc. Men spelade en del i tbc. Inte så jätteseriöst dock, Karazhan, gruul, och alla HCs. Wotlk: Naxx10 och Naxx25. En del i ulduar10, men slutade spela när ulduar kom ut, och startade upp igen nu.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Japp, har jag väl, kanske inte den bästa micen men är inte så rädd för att använda den heller.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Vet faktiskt inte riktigt, har inga direkta "sporter" i klubbar osv som jag håller på med, är mest bmxande som gäller, Vilken är en fri sport att hålla på med när jag vill. Så jag antar att jag kan raida i stort sett alla tiderna.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Har faktiskt bara varit med i en raiding guild under Wotlk, såklart har jag glömt namnet... Anledning till att jag lämnade var för att MTn och raid leadern alltid gick offline under raids och att guilden inte heller hade någon som helst progress. En till anledning till att jag lämnade var för att det inte heller var schysst folk i guilden.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Är med i en guild som heter Första Femman, mest social guild nuförtiden och ville gärna ha en raiding guild Smile

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Nepp, känner ingen alls, tror jag iaf inte.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Har väl inte så mycket att lägga till, mer än varför jag vill joina. Jag vill joina för att Kiljaeden ska vara en bra guild och för att den är svensk. Var med i en svensk guild på en annan server innan jag migratade till stomreaver, detta var i 70 wow, men det var sjukt mycket skönare än att sitta och babbla engelska hela tiden Very Happy
Till överst på sidan Gå ner

Apply, warr tank
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Kaddemumma - Prot warr app
» DK Tank/DPS
» feral tank
» deathknight tank
» 80 dk tank ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet