KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 HAI GUISE dr0000000d [Accepterad]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] Empty
InläggRubrik: HAI GUISE dr0000000d [Accepterad]   HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] I_icon_minitimemån dec 29, 2008 7:57 am

Karaktärens namn: Inte bestämmt då man inte miggar , Filiboostin (pwnstin) för tillfället, några av er nötter vet vem jag är osv

Klass/ras: Tauren female druid

Yrken: Mining

Ålder?: p13

talents 0/0/0: Växlar mellan Balance och resto , men oftast är det resto 14/57

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Pretbc mc bwl onyxia aq20 zg aq40 cthun p2 52% naxx spiderwing instructur raz och Noth , TBC Karazhan SSC Tk till sista idioten (Fan heter idioten? Senil osm en jude ) p3 typ , BoMH köttat till 3:e bossen , inge försök på Archi , BT Inget, Wotlk OS voa Naxx delar av då man inte varit spec aktiv pga nätproblem

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alla tider , MOAR RIADS I HAS NO LIFE

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Hemmligt, får ni inte veta :>

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Fan vet jag, nå jävla tokstollar som vill att man ska migga!

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Kolgate är väll den enda man känner bra , vet väll vem Boozeman och Whaf är och så , och dom 2 nötterna är ju lika smarta som en katt i bastun.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Jadu , standard mall , Kolgate bad mig göra en apply osv , stor risk att man miggar innom en snart framtid om man inte kommer över max antal guld man får ha med på gubben snart LOL :> ( HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] WoWScrnShot_122708_131126 )


Obs, notera att jag inte skrev denna så seriös, men är en för övrigt seriös person.

Edit : Notera mina sjuka BOLDING skills


Senast ändrad av FiliPWNSTIN den mån dec 29, 2008 8:15 am, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: HAI GUISE dr0000000d [Accepterad]   HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] I_icon_minitimemån dec 29, 2008 8:02 am

OMG FILIBOOSTIN. /ginvite på dirren.

Förövrigt så var det roligt och läsa!

Jaja, klart du är accepterad. OCH vi vill att du har miggat innan tisdag då vi ska köra 25man naxx!
GOGO, BOOST, YOU CAN DO IT!

Och nu så har ju jag någon å sno guld ifrån, kan inte bli bättre!

/arnee
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: HAI GUISE dr0000000d [Accepterad]   HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] I_icon_minitimemån dec 29, 2008 8:07 am

Haha fett
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: HAI GUISE dr0000000d [Accepterad]   HAI GUISE dr0000000d [Accepterad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
HAI GUISE dr0000000d [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Enhancementshaman <Accepterad>
» dk application [Accepterad]
» Prot paladin <Accepterad>
» Lyxa apply [Accepterad]
» Fury warrior 80! [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: