KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 muti/combat rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Boznaz
Gäst




muti/combat rogue Empty
InläggRubrik: muti/combat rogue   muti/combat rogue I_icon_minitimelör sep 26, 2009 1:03 pm

Karaktärens namn:Boznaz,

Klass/ras:Troll Rogue

Yrken:LW/ Skinning 450

Ålder?: 24

talents 0/0/0:Jag försökte länka armory länk men gick inte, min character kunde inte hittas. Använder bara 2 speccs.
Muti/ combat.

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:pretbc inget. tbc: kara, zulaman, SSC, clearat. inte mkt mer än det.
vart mest PVP i tbc. Wotlk: Ulduar till Ignis. Naxx 10/25 clearat OS 10/25 clearat malygos 10 clearat. toc 10 3 bossar.
OS 10 med 3drakar.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Ja

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: tror jag kan raida alla dagar...

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Är ny på servern, Har spelar mest PVE på förra servern. flytatt till stormreaver idag 26/9.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har inget guild.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: nope.

Lite om mig själv:

Som jag tidigare har nämnt är 24 år, Bor i Stockholm. HAr spelar Wow i mer än 2 år.
Första servern jag spelade på var Stormreaver. Jag flyttade till Shattered Halls för att Några irl vänner spelade där.
visade sig att det vart ett misstag Smile
Bor Själv, är signel tack vare world of warcraft. Jobbar mån till fredag till 14, så från 1400 kan jag spela och så.

Hoppas ni hör av er. Blir online idag hela dagen. Whispa gärna mig för mer info eller om det är något jag glömt.

Ha det!
Boznaz
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

muti/combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: muti/combat rogue   muti/combat rogue I_icon_minitimesön sep 27, 2009 7:50 pm

Tjena! vill ta ett snack med dig in-game.. Viska berserkarn : )
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
 
muti/combat rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Muti rogue
» Combat Rogue Application [Accepterad]
» Fury warrior / combat rogue
» Rogue application [Accepterad]
» Mutilate Rogue [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: