Karaktärens namn: Rahm
Klass/ras: Orc Rouge
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) :
Yrken: Full skinning och 406 i LW
Ålder?: 18
talents 0/0/0: 51/13/7
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Mc,Aq20,ZG,Onyxia,Kara,Mag,Gruul,Bt,SSC,TK,10&25m naxx 10&25m OS
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?: Har vent ja, min mik funkar inte för tillfället men den ska fixas! Och jag är nog pratglad när jag kmr igång ^^
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Dagarna och tiderna funkar perfekt för mig!
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Varit med i några skit guilder på min gamla server LS flyttade till stormreaver för 2 dagar sen.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner knappt ngn på servern, flyttade hit för jag kännde några irl polare.
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Är en trevlig kille som gillar att lira wow, vara med vänner och se filmer. Hjälper gärna till med boost,quest om ngn needar hjälp
tar mig det som behövs till raids som buff mat och pots och ett glatt humör. Gillar att lära mig nya saker och hoppas denna guild kan lära mig saker som jag inte vet