KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mutilate Rogue [Nekad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Rahm
Gäst




Mutilate Rogue [Nekad] Empty
InläggRubrik: Mutilate Rogue [Nekad]   Mutilate Rogue [Nekad] I_icon_minitimelör mar 14, 2009 1:54 am

Karaktärens namn: Rahm

Klass/ras: Orc Rouge

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) :

Yrken: Full skinning och 406 i LW

Ålder?: 18

talents 0/0/0: 51/13/7

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Mc,Aq20,ZG,Onyxia,Kara,Mag,Gruul,Bt,SSC,TK,10&25m naxx 10&25m OS

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?: Har vent ja, min mik funkar inte för tillfället men den ska fixas! Och jag är nog pratglad när jag kmr igång ^^

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Dagarna och tiderna funkar perfekt för mig!

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Varit med i några skit guilder på min gamla server LS flyttade till stormreaver för 2 dagar sen.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner knappt ngn på servern, flyttade hit för jag kännde några irl polare.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Är en trevlig kille som gillar att lira wow, vara med vänner och se filmer. Hjälper gärna till med boost,quest om ngn needar hjälp Smile tar mig det som behövs till raids som buff mat och pots och ett glatt humör. Gillar att lära mig nya saker och hoppas denna guild kan lära mig saker som jag inte vet Wink
Till överst på sidan Gå ner
Rahm
Gäst




Mutilate Rogue [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Mutilate Rogue [Nekad]   Mutilate Rogue [Nekad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 2:37 am

Ingen som har tid att svara ?
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Mutilate Rogue [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Mutilate Rogue [Nekad]   Mutilate Rogue [Nekad] I_icon_minitimemån mar 23, 2009 5:13 pm

Tjenare

Blir tyvärr tvungen att neka din ansökan pga att vi är fulla på rogues atm. Låter dig vet om någon plats öppnar!



/Kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Mutilate Rogue [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Mutilate Rogue [Nekad]   Mutilate Rogue [Nekad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mutilate Rogue [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mutilate rogue [Rajbin]
» Loadéd mutilate rogue
» helt okej geared mutilate rogue <Pending>
» Rogue application =] [Nekad, tills vidare]
» Crioizh 80 dk <Nekad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: