KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Loadéd mutilate rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Loaded




Antal inlägg : 1
Join date : 09-09-16

Loadéd mutilate rogue Empty
InläggRubrik: Loadéd mutilate rogue   Loadéd mutilate rogue I_icon_minitimeons sep 16, 2009 5:36 pm

Karaktärens namn:Loadéd

Klass/ras:Undead Rogue

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Load%C3%A9d

Yrken:Mining och herbalism, båda 450

Ålder?:16

talents 0/0/0: 51/13/7

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: TBC: Kara, gruul, ssc, några i hyjal. WOTLK: OS10/25 2D, VoA10/25, Naxx10/25, Ulduar Assembly the iron, Freya och Mimiron. ToC25 Nothrend beast.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Självklart

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alla

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Murderous, Jag vart kickad för jag var ganska inaktiv nu i slutet, men det är et slut på Wink

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Pixol (Och Rajbin som har ansökt)

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]

Hmm, Är en skön och social kille på 16år, och är inte rädd att snacka i Ventrilo när det är raids. Och varför jag vill joina KW, är för jag vill spela i en svensk guild som kör seriöst på raids men också har kul under dem. Och vill självklart vara med och progressa i dem "nyare raidsen" och lira med mina polare.

Aja tror jag fick med allt, och hoppas ni fattade hela texten:p Är inte så bra på att skriva om mig själv osv.:/
Till överst på sidan Gå ner
 
Loadéd mutilate rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mutilate Rogue [Nekad]
» Mutilate rogue [Rajbin]
» helt okej geared mutilate rogue <Pending>
» Muti rogue
» muti/combat rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: