Karaktärens namn:Loadéd
Klass/ras:Undead Rogue
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Load%C3%A9dYrken:Mining och herbalism, båda 450
Ålder?:16
talents 0/0/0: 51/13/7
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: TBC: Kara, gruul, ssc, några i hyjal. WOTLK: OS10/25 2D, VoA10/25, Naxx10/25, Ulduar Assembly the iron, Freya och Mimiron. ToC25 Nothrend beast.
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Självklart
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alla
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Murderous, Jag vart kickad för jag var ganska inaktiv nu i slutet, men det är et slut på
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Pixol (Och Rajbin som har ansökt)
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Hmm, Är en skön och social kille på 16år, och är inte rädd att snacka i Ventrilo när det är raids. Och varför jag vill joina KW, är för jag vill spela i en svensk guild som kör seriöst på raids men också har kul under dem. Och vill självklart vara med och progressa i dem "nyare raidsen" och lira med mina polare.
Aja tror jag fick med allt, och hoppas ni fattade hela texten:p Är inte så bra på att skriva om mig själv osv.:/