KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Mutilate rogue [Rajbin]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
rajbin

Antal inlägg : 2

Mutilate rogue [Rajbin] Empty
InläggRubrik: Mutilate rogue [Rajbin]   Mutilate rogue [Rajbin] I_icon_minitimetis sep 15, 2009 10:18 pm

Karaktärens namn: rajbin

Klass/ras: undead rogue

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Rajbin

Yrken: Enchanting 415 och jewelcrafting 442

Ålder?: 18

talents 0/0/0: 51/13/7

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: EoE 10/25, OS 10/25, naxx 10/25, ulduar 10

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?

jajjemen

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:

kan raida alla tider som ni har

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Murderous, lämnade eftersom dom inte raidade så ofta. plus att jag gärna vill vara i en svensk guild.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: vill hellre vara med i en svensk guild och min akompisar har lämnat den

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: pixol

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]

jag är en snäll, trevlig pojk på 18 år som inte har några problem att snacka i vent. har även en BRA mick så ingen klagar ;D ser fram emot att raida med er om jag kommer med Smile

EDIT: Spelar nu combat och gör ännu bättre dps! Smile vid intresse kan jag visa build osv
Till överst på sidan Gå ner

Mutilate rogue [Rajbin]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Loadéd mutilate rogue
» Mutilate Rogue [Nekad]
» helt okej geared mutilate rogue <Pending>
» Muti rogue
» muti/combat rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet