KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
olse_oO
Gäst




Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow. Empty
InläggRubrik: Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow.   Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow. I_icon_minitimetor apr 02, 2009 2:01 am

Karaktärens namn:Olse

Klass/ras:Undead Female Priest

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Ja min shadow gear är inte komplett som ni ser då jag spelade holy i storm. Men dock är det lätt fixat på en vecka eller 2. Då jag behöver lite offset samt set delar. Då ni kan se i armory är inte min shadow gear gemmad/enchantad vilken händer asap om jag kommer in.
Sen har vi min holy gear som är tillräckligt bra för nurvarande content.

Yrken:Tail/Ench

Ålder?:21

talents 0/0/0:13/0/58

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Har gjort alla content sen mc förutom s 3 drakar då storm failade. Så har varit med ett tag i spelet.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Har en mycket fungerande mic som används väl i programmet ventrilo.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:Kan raida 8 av 10 dagar då jag jobbar skift.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Storm på reaver samt vision på stormscale. Ja storm tröttnade på spelet och dess content.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner inte en vänlig själ vet att moit är där nu men dock inte vänlig Very Happy.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Jag vill egentligen joina kiljaeden för att det är ett av få progressande/raidande svensk talande guild kvar på reaver.
Det personliga om mig är väl att jag är en lång liten pojke som är intresserad av dator spel och diverse sporter på fritiden. Kommer från blekinge khamn i söder där jag levt mina långa 21 år som det jag nu är.
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow. Empty
InläggRubrik: Sv: Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow.   Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow. I_icon_minitimetor apr 02, 2009 2:07 am

Tjenare

Ser ingen anledning varför jag inte skulle acceptera dig, vi behöver Spriests så.

Välkommen Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
 
Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Combat Rogue Application [Accepterad]
» Präst Ansökan [Accepterad]
» Retripalain ansöker :)
» Retripaladin ansöker
» IRL kompisar ansöker (10 pers)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: