Tjenixen, är en föredetta stormreaver spelare som nu är på G igen. Lirade när ni började forma eran guild här etc.
Har kollat upp lite information angående eran guild, Och det jag ser är att det har gått frammåt som det ska, Ni fixar sådana saker som jag personligen skulle vilja ha som ett krav i en guild, Sartharian 3D m.m
Som jag förklarade ovan, hade haft ett uppehåll och där emellan spelat på en annan server som inte var någonting för mig. Så nu är jag tillbaka och här har vi lite information om mig!
Spelar för nuvarande på min UD male rogue vid namn : Jafkz på stormreaver.
Specc : Mutilate 52/12/7
Attackpower 3077
Crit 32.94%
Expertise 207. 25/25 = Expertise cap
Hit rating 311, Håller poison hit cap pga muti specc.
Har min pvp trinket och fel ring på armory tyvärr.
När vi redan är inne på mitt gear, så kan jag säga att jag är missnöjd med mina vapen, och väntar på att få komma igång att raida så man får spendera guld på fina vapen enchants
Mina proffesions i nu läget är engineering 410 & Mining 203, Jobbar på dom! Utifall det är något ni har som krav på mig.
Har mic, + tillgång till alla möjliga program så som ventrilo.
När vi kommer till raiding tider, Jag har alltid möjligthet att raida! Det är en annan femma om jag planerar att göra någonting, Men då meddelar jag guilden i bra tid. PoTs / Flasks, Brukar köra med Elixir of major agility, Eller 20 + stats.
Där var lite kortfattad information om mig, För övrigt är jag 19 år gammal, tatuerad arbetslös och en trevlig figur med humor.
Är det någonting som ni undrar? Det går att kontakta mig via ingame lika bra som via detta forum, Tack / jocke