KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Muti rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kurkan
Gäst




Muti rogue Empty
InläggRubrik: Muti rogue   Muti rogue I_icon_minitimetor sep 24, 2009 5:43 pm

Karaktärens namn: Kurkangrön

Klass/ras: Troll Rogue

Yrken: Engineering 426 / Mining 450

Ålder?: 17

talents: 51/7/13

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Alla pre-tbc / Alla förutom 3 sista i swp / OS10/25 mally 10/25 naxx 10/25 onyxia 10/25 och ulduar 10/25 utom yogg och algalon / Alla i toc 10 och 2 bossar i toc 25

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? klart jag har

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: alla tider passar

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: inge speciella bara social guilder Very Happy

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: har ingen atm

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Zulmokris irl homie och Notera irl homie

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: går andra året på lilja i vännes, började spela wow just innan TBC släpptes men han komma in i BT och sånt men slutade dock att spela någon månad innan WOTLK släpttes och började spela för ett tagsen men har läst på många hemsider på taccs och brukar oftast va förbredd med pots,flask, etc etc jag är inte han som lämnar en raid efter 2 wipes får häldre kosta några hundra G att jag klarar raiden ist för att misslyckas afro
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Muti rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Muti rogue   Muti rogue I_icon_minitimefre sep 25, 2009 3:42 pm

Tjena! Vi sitter ungefär bara på en riktigt aktiv rouge.
Så jag skulle kunna ta in dig! Men vill prata lite med dig in-game först så dra en /w på berserkarn : )
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
 
Muti rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» muti/combat rogue
» Rogue application [Accepterad]
» Mutilate Rogue [Nekad]
» Mutilate rogue [Rajbin]
» Loadéd mutilate rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: