Karaktärens namn: Kurkangrön
Klass/ras: Troll Rogue
Yrken: Engineering 426 / Mining 450
Ålder?: 17
talents: 51/7/13
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Alla pre-tbc / Alla förutom 3 sista i swp / OS10/25 mally 10/25 naxx 10/25 onyxia 10/25 och ulduar 10/25 utom yogg och algalon / Alla i toc 10 och 2 bossar i toc 25
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? klart jag har
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: alla tider passar
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: inge speciella bara social guilder
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: har ingen atm
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Zulmokris irl homie och Notera irl homie
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: går andra året på lilja i vännes, började spela wow just innan TBC släpptes men han komma in i BT och sånt men slutade dock att spela någon månad innan WOTLK släpttes och började spela för ett tagsen men har läst på många hemsider på taccs och brukar oftast va förbredd med pots,flask, etc etc jag är inte han som lämnar en raid efter 2 wipes får häldre kosta några hundra G att jag klarar raiden ist för att misslyckas